Tuesday, April 30, 2013

Lupakan kesedihan dan kepahitan..

Assalam..

Harini penuh dgn meeting.. Kepala agk pening dr pagi lagi sampaila petang ni.. Tak tahula kenapa.. Harap tekanan darah normal je..ke saya ni byk berfikir sekarang ni.. Mcm2 dlm fikiran skng.. Erm pasal anak2, pasal rumah yg nk dibeli, urusan rumahtgga, kerja yg byk skng ni.. Pening mak buyong ni.. Harap Allah mudahkab urusan saya hendaknya.. Amin...

Just nk suarakan satu pertnyaan dan pandangan.. Dalam hidup kita Allah mesti bagi dugaan dan ujian.. Saya pn xlari dr bnd tu.. Saya harap saya dapat hadapi dugaan dengan kesabaran dan ketabahan.. Saya nk lupakan semua kesedihan dan kepahitan yg sy hadapi.. Harap saya kuat menghadapinye.. Saya nk redha dgn ujian yg Allah bagi.. Moga saya bertmbh bersyukur dgn segala nikmat yg Allah dah berikan.. Rezeki dalam kesihatan yg baik, anak2, kerjaya, keluarga, kawan2 yg baik.. Moga sy x terlupa utk bersyukur..

Ya Allah lembutkan hati hambamu ini utk aku memaafkn dan menerima kesalahan.. Manusia x punya sifat sempurna.. Harap dapat belajar dari kesilapan.. Kalo berulang lg wallahua'lam..

No comments:

Post a Comment